logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۳

فرهنگی و اجتماعی

بازدید از موزه تاریخ طبیعی زنجان رایگان شد

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات‌وحش و موزه تاریخ طبیعی زنجان گفت: بازدید از موزه تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان در روز پنج‌شنبه و جمعه تاریخ‌های 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 برای عموم رایگان است.

افزایش توزیع بسته‌های معیشتی هلال‌احمر زنجان

مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی هلال‌احمر در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با بیش از ۸ هزار سبد غذایی به رشد 82 درصدی رسید.

قیمت لوازم آرایشی در نوسان است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی از افزایش قیمت لوازم آرایشی خبر داد گفت: با نوسانات قیمت‌ دلار، قیمت لوازم آرایشی نیز رو به افزایش است.

فعالیت 357 پزشک متخصص در استان زنجان

رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان با بیان اینکه سعی بر این است تعداد پزشکان متخصص در مناطق محروم بیشتر شود گفت: ۳۵۷ پزشک متخصص در استان زنجان فعالیت دارد.

پرداخت ۵ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران راهداری

رئیس اداره مالی و ذیحسابی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اهمیت نگهداری و مراقبت راه‌های مواصلاتی استان گفت: بالغ بر ۴ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال از مطالبات معوق پیمانکاران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از محل اعتبارات ملی و بیش از یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمومی تا به امروز پرداخت شده است

۳۴ آموزگار ابتدایی در ابهر استخدام می‌شوند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: در سال‌جاری ۳۴ نفر در آزمون استخدامی فرهنگیان پذیرفته خواهند شد تا به‌ عنوان معلم وارد کلاس درس شوند.