logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰

سیاسی

هیمنه پوشالی اسرائیل با سیلی مقتدرانه ایران فروریخت

امام جمعه و استاندار زنجان در حمایت از اقدام سپاه پاسداران در پاسخ به تجاوزگری رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی بیانیه صادر و تاکید کردند هیمنه پوشالی اسرائیل با سیلی مقتدرانه ایران فروریخت.

اقتدار امروز ایران در سایه جانفشانی‌های شهداست

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: موقعیت عظیم، قدرتمند و اقتدارآفرین امروز ایران اسلامی در سایه فداکاری و جانفشانی‌های شهدای عزیز و گرانقدر به ارمغان آمده است.

سپاه پاسداران مشت کوبنده‌ای بر دهان رژیم صهیونیستی‌ زد

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش زنجان ضمن تبریک اقدام غرور آفرین سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران با «عملیات وعده صادق» که بازتاب بسیار خوبی داشت و مشت محکمی بر دهان رژیم صهیونیستی غاصب زدند.

حمله به کنسولگری ایران سندی محکم برای نابودی رژیم صهیونیست شد

رژیم صهیونیستی با در نظر نگرفتن عواقب حمله به کنسولگری ایران حمله را آغاز کرد و با واسطه قرر دادن کشورهای حامی خود سعی کرد ایران را از تصمیم انتقام منصرف کند که موفق نشد چرا که رهبر انقلاب فرمودند؛ دوران بزن در رو تمام شده است یکی بزنید دوتا دریافت خواهید کرد.

رژیم صهیونیست جواب گستاخی خود را گرفت

معاون استانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌‎های استان زنجان با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل می‌داند که آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی پشتیبان او هستند و به امید پشتیبانی آنهادست به اقدامات غیر انسانی می‌زند گفت: رژیم صهیونیست جواب گستاخی خود را گرفت.

شهید آوینی گمنام مانده است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مجاهدت‌های شهید آوینی مثال زدنی است و این شهید بزرگوار از جمله افرادی است که گمنام مانده است.